მიღწევის დონეები
|
შეფასების კრიტერიუმები
|
1-2 ქულა
|
მოსწავლეს არ შეუძლია გეოგრაფიული ინფორმაციის მოსაპოვებლად რუკის კითხვა და სხვა თვალსაჩინოების ანალიზი. მოსწავლეს არ შეუძლია, განსაზღვროს გეოგრაფიული ობიექტებისა და ქვეყნების მდებარეობა რუკაზე.
|
3-4 ქულა
|
მოსწავლეს უჭირს გეოგრაფიული ინფორმაციის მოსაპოვებლად რუკის კითხვა და სხვა თვალსაჩინოების ანალიზი; უჭირს, განსაზღვროს გეოგრაფიული ობიექტებისა და ქვეყნების მდებარეობა რუკაზე.
|
5-6 ქულა
|
მოსწავლეს შეუძლია გეოგრაფიული ინფორმაციის მოსაპოვებლად რუკის კითხვა და სხვა თვალსაჩინოების ანალიზი, თუმცა ვერ ახერხებს გამოყენებას. მას შეუძლია განსაზღვროს გეოგრაფიული ობიექტებისა და ქვეყნების მდებარეობა რუკაზე, თუმცა ვერ ახერხებს მის გამოყენებას.
|
7-8 ქულა
|
მოსწავლეს შეუძლია გეოგრაფიული ინფორმაციის მოსაპოვებლად რუკის კითხვა და სხვა თვალსაჩინოების ანალიზი, თუმცა ვერ იყენებს ადეკვატურად. მას შეუძლია განსაზღვროს გეოგრაფიული ობიექტებისა და ქვეყნების მდებარეობა რუკაზე, თუმცა ვერ იყენებს ადეკვატურად.
|
9-10 ქულა
|
მოსწავლეს ყოველთვის შეუძლია გეოგრაფიული ინფორმაციის მოსაპოვებლად რუკის კითხვა და სხვა თვალსაჩინოების ანალიზი. მოსწავლეს ყოველთვის შეუძლია განსაზღვროს გეოგრაფიული ობიექტებისა და ქვეყნების მდებარეობა რუკაზე.
|
თვალსაჩინოების ანალიზს. მოსწავლეს შეძლებს განსაზღვროს სტიქიური მოვლენების ადგილმდებარეობა და ობიექტების მოძიებას რუკაზე
შეფასების ჰოლისტური რუბრიკა
შეფასების ანალიტიკური რუბრიკა
მიზანი: მოსწავლე რუკის გამოყენებით განსაზღვრავს საქართველოს სეისმურ ტერიტორიებს
შეფასების კრიტერიუმები
|
1-2 ქულა
|
3-4 ქულა
|
5-6 ქულა
|
7-8 ქულა
|
მოსწავლე რუკის გამოყენებით განსაზღვრავს საქართველოს სეისმურ ტერიტორიებს
|
რუკის გამოყენებით ვერ განსაზღვრავს საქართველოს ბუნებრივ მოვლენებს
|
რუკის გამოყენებით ცდილობს განსაზღვროს საქართველოს ბუნებრივ მოვლენებს
|
რუკის გამოყენებით განსაზღვრავს საქართველოს ბუნებრივ მოვლენებს მაგრამ აკლია სიზუსტე.
|
რუკის გამოყენებით განსაზღვრავს საქართველოს ბუნებრივ მოვლენებს
|
ადარებს მსგავსი და განსხვავებული მდებარეობის ბუნებრივ მოვლენებს
|
ვერ ადარებს მსგავსი და განსხვავებული მდებარეობის სტიქიებს
|
ცდილობს შეადაროს მსგავსი და განსხვავებული მდებარეობის სტიქიებს
|
ადარებს მსგავსი და განსხვავებული მდებარეობის სტიქიებს მაგრამ აკლია სიზუსტე.
|
ადარებს მსგავსი და განსხვავებული მდებარეობის სტიქიებს.
|
აჯგუფებს ბუნებრივ მოვლენებს ცხრილში მოცემული კრიტერიუმების მიხედვით.
|
ვერ აჯგუფებს სტიქიებს ცხრილში მოცემული კრიტერიუმების მიხედვით.
|
ცდილობს დააჯგუფოს სტიქიები ცხრილში მოცემული კრიტერიუმების მიხედვით.
|
აჯგუფებს სტიქიებს ცხრილში მოცემული კრიტერიუმების მიხედვით, მაგრამ აკლია სიზუსტე; არაადეკვატურია.
|
აჯგუფებს სტიქიებს ცხრილში მოცემული კრიტერიუმების მიხედვით.
|
No comments:
Post a Comment