შეფასების რუბრიკები



მიღწევის დონეები
შეფასების კრიტერიუმები
1-2 ქულა

მოსწავლეს არ შეუძლია გეოგრაფიული ინფორმაციის მოსაპოვებლად  რუკის კითხვა და სხვა თვალსაჩინოების ანალიზი. მოსწავლეს არ შეუძლიაგანსაზღვროს გეოგრაფიული ობიექტებისა და ქვეყნების მდებარეობა რუკაზე.
           3-4 ქულა

მოსწავლეს უჭირს გეოგრაფიული ინფორმაციის მოსაპოვებლად  რუკის კითხვა და სხვა თვალსაჩინოების ანალიზიუჭირს, განსაზღვროს გეოგრაფიული ობიექტებისა და ქვეყნების მდებარეობა რუკაზე.
          5-6 ქულა

მოსწავლეს შეუძლია გეოგრაფიული ინფორმაციის მოსაპოვებლად  რუკის კითხვა და სხვა თვალსაჩინოების ანალიზითუმცა ვერ ახერხებს გამოყენებასმას შეუძლია განსაზღვროს გეოგრაფიული ობიექტებისა და ქვეყნების მდებარეობა რუკაზეთუმცა ვერ ახერხებს მის გამოყენებას.
7-8  ქულა

მოსწავლეს შეუძლია გეოგრაფიული ინფორმაციის მოსაპოვებლად  რუკის კითხვა და სხვა თვალსაჩინოების ანალიზითუმცა ვერ იყენებს ადეკვატურად. მას შეუძლია განსაზღვროს გეოგრაფიული ობიექტებისა და ქვეყნების მდებარეობა რუკაზეთუმცა ვერ იყენებს ადეკვატურად.

9-10 ქულა

მოსწავლეს ყოველთვის შეუძლია გეოგრაფიული ინფორმაციის მოსაპოვებლად  რუკის კითხვა და სხვა თვალსაჩინოების ანალიზი. მოსწავლეს ყოველთვის შეუძლია განსაზღვროს გეოგრაფიული ობიექტებისა და ქვეყნების მდებარეობა რუკაზე.

თვალსაჩინოების ანალიზს. მოსწავლეს შეძლებს განსაზღვროს სტიქიური მოვლენების ადგილმდებარეობა და ობიექტების მოძიებას რუკაზე

შეფასების ჰოლისტური რუბრიკა

შეფასების ანალიტიკური რუბრიკა
მიზანი: მოსწავლე რუკის გამოყენებით განსაზღვრავს საქართველოს სეისმურ ტერიტორიებს

შეფასების კრიტერიუმები
1-2 ქულა
3-4 ქულა
5-6 ქულა
7-8 ქულა
მოსწავლე რუკის გამოყენებით განსაზღვრავს საქართველოს სეისმურ ტერიტორიებს
რუკის გამოყენებით ვერ განსაზღვრავს საქართველოს ბუნებრივ მოვლენებს
რუკის გამოყენებით ცდილობს განსაზღვროს საქართველოს ბუნებრივ მოვლენებს
რუკის გამოყენებით განსაზღვრავს საქართველოს ბუნებრივ მოვლენებს მაგრამ აკლია სიზუსტე.
რუკის გამოყენებით განსაზღვრავს საქართველოს ბუნებრივ მოვლენებს
ადარებს მსგავსი და განსხვავებული მდებარეობის ბუნებრივ მოვლენებს
ვერ ადარებს მსგავსი და განსხვავებული მდებარეობის სტიქიებს
ცდილობს შეადაროს მსგავსი და განსხვავებული მდებარეობის სტიქიებს
ადარებს მსგავსი და განსხვავებული მდებარეობის სტიქიებს მაგრამ აკლია სიზუსტე.
ადარებს მსგავსი და განსხვავებული მდებარეობის სტიქიებს.
აჯგუფებს ბუნებრივ მოვლენებს ცხრილში მოცემული კრიტერიუმების მიხედვით.
ვერ აჯგუფებს სტიქიებს ცხრილში მოცემული კრიტერიუმების მიხედვით.
ცდილობს დააჯგუფოს სტიქიები ცხრილში მოცემული კრიტერიუმების მიხედვით.
აჯგუფებს სტიქიებს ცხრილში მოცემული კრიტერიუმების მიხედვით, მაგრამ აკლია სიზუსტე; არაადეკვატურია.
აჯგუფებს სტიქიებს ცხრილში მოცემული კრიტერიუმების მიხედვით.


No comments:

Post a Comment